Sosyal medyada hakkınızda konuşulan marka olmak istiyorsanız temel ihtiyaca yönelik bir ürün olması büyük avantaj. Tüketiciler hayatlarının içine aldıkları ürünlerle ilgili sosyal medyada daha paylaşımcı olabiliyor ve dolayısıyla o marka hakkında konuşan ve beğenen sayısı daha fazla oluyor. Çünkü tüketici her gün veya arada bir de olsa kullandığı bir ürün hakkında yorum yapmayı seviyor. Örnek olarak, tüketici lüks segmentte yer alan Ferrari’yi beğenmek ve onunla ilgili paylaşım, yorum yapmak yerine her gün dokunduğu, hissettiği kendi arabasıyla ilgili paylaşım ve yorum yapmaya daha eğilimli oluyor.
Dolayısıyla, tüketicinin temel bir ihtiyacını karşılayıp daha erişebilir bir marka olabiliyorsanız sosyal medya geri dönüşleriniz daha yüksek olacaktır. Öncelikli olarak markaların hedefi kullanıcıya ürün deneyimi yaşatmak ve sonrasında sosyal medyadan geri dönüşüm beklemek olmalıdır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder